Mocowanie typu
MONOKEY to najpopularniejszy system mocowania znany od prawie 30 lat na rynku. Jest to takie samo mocowanie jakie spotkamy w stelażach centralnych, dzięki czemu możemy używać kufer boczny jako centralny i na odwrót. Mocowania są wykonane z 16mm rurek, które zapewniają sztywność podczas przewożenia kufrów na motocyklu. Kufer osadzany jest na dwóch bolcach i w górnej części zamykany na zamek. Dzięki temu montaż jak i demontaż kufrów zajmuje dosłownie chwilę. Mocowanie
Monokey służy głównie do zamocowania kufrów z tworzywa sztucznego jak Kappa K40N oraz "hybryd'' kufrów aluminiowo-plastikowych jak np.
Givi Trekker TRK33NPACK2. Najczęściej są stosowane w motocyklach szosowych, turystycznych, naked. Stelaże te w swoim kodzie zaczynają się od PL... oraz KL.... .
Stelaże pod kufry boczne z mocowaniem
MONOKEY SIDE najczęściej spotkamy w szybkich motocyklach turystycznych jak i nakedach. Charakteryzują się wcięciem które zachodzi pod "ogon" motocykla. Dzięki temu rozwiązaniu motocykl z kuframi bocznymi takimi jak
Givi V37N posiada bardzo małą szerokość. Wpływa to rewelacyjnie na rozkład masy motocykla i prowadzenie podczas szybkiej jazdy zarówno na wprost jak i w zakrętach. Kufry dedykowane do tych stelaży nie są największe, ale zdecydowanie najlepiej się komponują do motocykla. Nie dziwi zatem fakt, że właśnie takie stelaże są dedykowane do takiego potwora jak
KAWASAKI ZZR1400. Do stelaży z mocowaniem Monokey Side zamontujesz tylko i wyłącznie dedykowane kufry boczne takie jak: Givi V35, V37 oraz Kappa K33N. Mocowania
MONOKEY SIDE mają początek w kodzie PLX... oraz KLX.... .
Bardzo sprytne rozwiązanie, dzięki któremu dostosujesz swoje mocowanie z początkiem kodu PLO w przypadku Givi oraz KLO w przypadku Kappy do każdego możliwego kufra bocznego oprócz nowego 33 litrowego
Givi Trekker Outback Evo OBKES33 z wcięciem na tłumik. Wzmocniona konstrukcja z rurek o średnicy 18mm wpływa na sztywność konstrukcji. Za pomocą wymiennych zestawów możemy dostosować nasz stelaż
PL ONE-FIT zarówno pod mocowanie
MONOKEY, jak również
MONOKEY CAM-SIDE pod aluminiowe kufry ale także przy zastosowaniu dostarczanej z sakwami GRT709 płyty, która pozwoli nam na montaż tych sakw na stelażu ONE-FIT.
Stelaże te mają początek kodu PLO.. oraz KLO... .
Obecnie najpopularniejszy typ mocowania aluminiowych kufrów bocznych od Givi oraz Kappy na motocyklach typu
Adventure. Powiększona średnica rurek z 16 do 18mm pozytywnie wpływa na sztywność konstrukcji a pancerna konstrukcja spokojnie może się sprawdzić jako gmol tylnej części motocykla. Poprawiony system mocowania kufra do stelaża, oraz zamykania kufra to obecnie chyba najlepszy sposób mocowania kufrów aluminiowych na motocyklu Adventure. . Kody tych stelaży zaczynają się od KL/PL a końcówka jest CAM. Np. PL....CAM, KL....CAM .Zamontujemy na nich wszystkie kufry
GIVI TREKKER OUTBACK, OUTBACK EVO(oprócz prawego 33 litrowego) i
KAPPA KFR K"FORCE.